Analýza marketingové komunikace lékáren Dr. Max – Adam ČECHURA
Adam ČECHURA
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace lékáren Dr. Max
Marketing communication analysis of Dr. Max pharmacies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací lékárenského holdingu. Klade si za cíl popsat určitý podnik, současnou marketingovou komunikaci tohoto podniku a zjistit její úspěšnost. První část práce je teoretická. Obsahuje popis marketingové komunikace s jejími nástroji. V analytické části práce je představena společnost, je provedena analýza marketingové komunikace a strategie společnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of a pharmacy holding. Its main goals are to describe the particular business company, its present marketing communication and to set a success rate of the company's marketing communication. The first part of this thesis is theoretical and contains description of the marketing communication with its instruments. The analytical part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHURA, Adam. Analýza marketingové komunikace lékáren Dr. Max. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Analýza výkonnosti podniku
Ivan Vavro -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva