Dominika Muchová

Diplomová práce

Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ

Supporting the Adaptation of a Novice Teacher from the Point of View of a Primary School Principal
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit, jak ředitelé základních škol podporují adaptaci začínajících učitelů na základní škole. Teoretická část charakterizuje začínajícího učitele, vymezuje obtíže začínajících učitelů a sumarizuje možnosti podpory pro začínající učitele. Empirická část představuje kvalitativní design a výsledky výzkumu, které byly zjištěny metodou …více
Abstract:
The diploma thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the thesis is to find out how principals of primary schools support the adaptation of beginning teachers at primary school. The theoretical part characterizes the beginning teacher, defines the difficulties of beginning teachers and summarizes the possibilities of support for beginning teachers. The empirical section presents the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Muchová, Dominika. Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe