Připravenost budoucích učitelů na vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Bc. Lenka Žáková
Bc. Lenka Žáková
Diplomová práce
Připravenost budoucích učitelů na vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Readiness of future teachers for education pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomivá práce "Připravenost budoucích učitelů na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zabývá kompetencemi, znalostmi a postoji učitelů pro inkluzivní výchovu. Teoretická část popisuje podmínky inkluzivního vzdělávání a přípravu budoucích učitelů pro inkluzi. Praktická část je věnována realizovanému výzkumnému šetření. integrované vzdělávání inkluzivní vzdělávání žák se speiálními …víceAbstract:
Diploma thesis "Readiness of future teachers for education pupils with special educational needs" deals with competences, knowledge and attitudes of future teachers for inclusive education. Theoretical part describes terms of inclusive education. Practical part focus on realized research.Klíčová slova
integrované vzdělávání inkluzivní vzdělávání žák se speiálními vzdělávacími potřebami inkluze integrace vzdělávání budoucích učitelů připravenost učitelů integrated education inclusive education pupil with special educational needs inclusion integration training future teachers readiness of future teachers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/idx8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
Aneta Kučerová -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Professional Preparation of Future Lower Secondary School Teachers in Using Information and Communication Technologies in the Context of Teaching English as a Foreign Language
Xiaojun WANG