Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020 – Vladimir Kostenko
Vladimir Kostenko
Bakalářská práce
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Abstract:
The general aim of this thesis is to identify the impact of the the coronavirus outbreak on tourism in Prague. The specific aim is to evaluate the results of changes to marketing strategies developed, and managerial decisions taken, to remain competitive on the market.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTENKO, Vladimir. \textit{Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/nrlepo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Improving the profitability of the hotel
Mariia Popovtseva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová
Název
Vložil
Vloženo
Práva