The impact of sport-related branded entertainment on brand love. – Hildegard Liebl
Hildegard Liebl
Disertační práce
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Vliv sportovně zaměřené značkou podporované zábavy na brand love.
Anotace:
Silné značky jsou hlavním tvůrcem hodnoty pro firmu a mají mimořádný význam zejména v odvětví rychloobrátkového zboží. Odborná literatura přináší řadu výzkumů zkoumajících vztahy mezi spotřebiteli a značkami, odrážející různou povahu a intenzitu vztahů. Nejvyšší formu těchto vztahů představuje láska ke značce (brand love). Vytvořit silnou značku je obtížný úkol, ještě více stavět na lásce ke značce …víceAbstract:
Strong brands are a major value creator for a company and of utmost im-portance especially in the FMCG industry. Academic literature reflects plenty of re-search investigating the relationships between consumers and brands, they mirror different natures and intensities. The highest form of these relationships is defined by brand love. To create a strong brand is a difficult task, to build on brand …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Značka jako zábava
Tomáš Svoboda -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Exploring Love Brands Among Young Czechs
Sebastian Ďurka -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
Eike Zawallich