Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate – Bc. Arina Brevnova
Bc. Arina Brevnova
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
The Marketing Communication of Volkswagen in the Diesel Gate Period
Anotace:
Cílem práce je analýza komunikační strategie společnosti Volkswagen, zaměřenou na překonání emisní krize Dieselgate. Práce se skládá ze tří hlavních častí. Z analýzy odborné literatury se ukázalo, že reakce na krizi je kritickou a důležitou fází, protože je velmi jasně viditelná pro cílové publikum a výrazně ovlivňuje veřejné mínění a vnímání značky. Na základě provedené analýzy skandálu Dieselgate …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the communication strategy of the Volkswagen company aimed at overcoming the Dieselgate emission crisis. The thesis consists of three main parts. Analysis of the literature has shown that the response to the crisis is a critical and important phase, as it is very clearly visible to the target audience and has a significant impact on public opinion and brand perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmkz6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace v oblasti energetiky
Jakub Krása -
Krizová komunikace - co je třeba udělat pro její úspěšné zvládnutí
Lenka Kárová -
Krizová komunikace ve veřejné správě: Případová studie obce Popůvky
Tomáš Račický -
Krizová komunikace mezi složkami Integrovaného záchranného systému na území Jihočeského kraje
Darja Brabencová -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Nástroje komunikace orgánů krizového řízení s obyvatelstvem
Pavel Greinecker -
Řízení krizové komunikace a management evakuace a přepravy sportovních zvířat při mimořádných událostech
Lucie Janásková