Bc. Martina ŠTEFKOVÁ
Master's thesis
Jolly Phonics - a critical analysis
Jolly Phonics - a critical analysis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodou Jolly Phonics, primárně vytvořenou pro rodilé mluvčí anglického jazyka učící se číst a psát. Metoda byla následně adaptována pro výuku angličtiny jako druhého jazyka. Práce si klade za cíl shromáždění informací o této metodě a následné zhodnocení využití této metody ve výuce angličtiny jako druhého jazyka na vybraných školách v Ostravě. První část práce vysvětluje …moreAbstract:
The master thesis deals with the Jolly Phonics teaching method, originally created for native speakers of English learning to read and write. The method was later adapted for its use in EFL classrooms. The aim of the thesis is to collect information about the method and to subsequently evaluate its use in EFL classrooms in selected schools in Ostrava. The first part of the thesis explains the principles …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTEFKOVÁ, Martina. Jolly Phonics - a critical analysis. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Aj-Nj SŠ
Theses on a related topic
-
Metodika výuky anglického jazyka u osob s těžkým sluchovým postižením
Anna PETRUŽELOVÁ -
Metodika výuky anglického jazyka pro manažery
Dita Chalupová Moravcová -
Metodika výuky literatury na 1st International School of Ostrava
Kateřina SMOLOVÁ -
Přístupy k výuce anglického jazyka u dětí předškolního věku
Ria KADLECOVÁ -
Analýza výuky anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Pavla Švandová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ