Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve – Ing. Karin Kesegová
Ing. Karin Kesegová
Diplomová práce
Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve
Psychological aspects of the hotel markets
Abstract:
In diploma theses we are discussing influence of psychological factors on consumer in the hotel industry. Consumer behavior in tourism market is flexible, as the thinking, emotions and behaviors of individual consumers are constantly changing. This fact caused constantly research and analysis of customer behaviors. The main part of diploma consists research, realized by questionnaire examining internal …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom psychologických faktorov na spotrebiteľa v hotelierstve. Spotrebiteľské správanie na trhu cestovného ruchu je flexibilné, pretože myslenie, emócie a konanie jednotlivých spotrebiteľov sa neustále menia. Táto skutočnosť vedie k tomu, aby sa kontinuálne uskutočňoval výskum a analýza spotrebiteľského správania. Najrozsiahlejšiu časť práce tvorí výskum, realizovaný formou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/kfqnm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KESEGOVÁ, Karin. \textit{Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/nruhh0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty na trhu v hotelierstve
Michaela Masloviakova -
Psychológia trhu v hotelierstve/CR
Alžbeta Ľuptáková -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Pozice těžební společnosti MND a.s. na spotřebitelském trhu s plynem v ČR
Pavel Dostál -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Oldřich Knoz -
Chování spotřebitele na trhu s regionálními a bio potravinami
Jan Fiala -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Stýblo