Martin Vozník

Bakalářská práce

Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie

Psychologie v marketingu a její vliv na spotřebitelské chování
Anotace:
Psychologie v marketingu a její vliv na spotřebitelské chování. Témou práce je přiblížení psychologie a psychologických faktorú vplývajících na spotřebitelské chování v rámci marketingové komunikace. Práce bude složena ze dvou základních částí, praktické a teoretické. První část bude věnovaná teoretickému základu spotřebitelského chování a psychologickým faktorúm ho ovlivňujúcích. V praktické časti …více
Abstract:
Psychology in marketing and its influence on consumer behavior. The topic of the bachelor thesis is the approach to psychology and psychological factors influencing consumer behavior in the context of marketing communication. The thesis will consist of two basic parts, theoretical and practical. The first part will be devoted to the theoretical basis of consumer behavior and psychological factors influencing …více
Abstract:
Psychológia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie. Témou práce je priblíženie psychológie a psychologických faktorov vplývajúcich na spotrebiteľské správanie v rámci marketingovej komunikácie. Práca bude zložená z dvoch základných častí, praktickej a teoretickej. Prvá časť bude venovaná teoretickému základu spotrebiteľského správania a psychologických faktorov ho ovplyvňujúcich. V praktickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Vladimír Borský, LL.M. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON