Faktory ovlivňující kvalitu života – Michaela Švejdová
Michaela Švejdová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující kvalitu života
Factors affecting the quality of life
Anotace:
Práce se zaměřuje na subjektivní pojetí kvality života z pohledu psychologie. Cílem prá-ce je určit, zda existují rozdíly v oblasti hodnocení důležitosti a spokojenosti s faktory ovlivňujícími kvalitu života, které byly rozřazeny do 6 dimenzí: materiálního zabezpe-čení, kulturních možností, rodinné a pracovní oblasti, zdraví, interpersonálních vztahů a základních existenčních momentů mezi respondenty …víceAbstract:
Thesis focuses on the subjective concept of quality of life from the point of view of psychology. The aim of the bachelor's thesis is to determine whether there are differences in the evaluation of importance and satisfaction with factors influencing quality of life which have been divided into 6 dimensions: material security, cultural possibilities, family and work area, health, interpersonal relationships …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2018
- Vedoucí: Miloslava Hiršová
- Oponent: Jaroslava Sedláková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72652
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vztah neuroticismu a životní spokojenosti u těhotných žen
Gabriela HÜBLOVÁ -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová