Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016 – Magdaléna Lukšíková
Magdaléna Lukšíková
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016
Hotel Palace Marketing Plan for Year 2016
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is creating Hotel Palace marketing plan for year 2016. Bachelor thesis is divided to two parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with knowledges from written source about marketing of service, marketing plan and marketing mix. Practical part consists the analysis of Hotel Palace, hotel marketing mix and swot analysis needed for creating the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lukšíková, Magdaléna. Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Natálie Faltýnková