Magdaléna Lukšíková

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016

Hotel Palace Marketing Plan for Year 2016
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is creating Hotel Palace marketing plan for year 2016. Bachelor thesis is divided to two parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with knowledges from written source about marketing of service, marketing plan and marketing mix. Practical part consists the analysis of Hotel Palace, hotel marketing mix and swot analysis needed for creating the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Šárka Vylimcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lukšíková, Magdaléna. Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe