Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální – Bc. Jitka Kučerová, DiS.
Bc. Jitka Kučerová, DiS.
Diplomová práce
Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální
Using the methods of good start in special elementary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá „Využitím Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální.“ Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se zabývá charakteristikou mentálního postižení. Druhá kapitola popisuje základní školu speciální a třetí kapitola definuje Metodu dobrého startu. Praktická část se věnuje případovým studiím dětí z přípravného stupně základní školy speciální …víceAbstract:
The dissertation is concerned with the utilization of the Good Start Method at the preparatory level of the special primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on the nature of mental disability. The second chapter describes the special primary school and the third chapter defines the Good Start Method. The practical part pursues case studies of children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gr6t6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová