Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental – Lucie KOSTÍKOVÁ
Lucie KOSTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental
Analysis of Cultural Habits in the Bulgarian Market and Their Use in Planning the Communication Strategy of the Brand Continental
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on cultural customs analysis of consumers on the market in Bulgaria. Part of this bachelor thesis is the evaluation of current communication strategy of Barum Continental Company Ltd. on the market in Bulgaria. The main objective of this bachelor thesis is to suggest recommendations based on cultural customs analysis which the company can use to fulfill its targets on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13553
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSTÍKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/nsiwnc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOSTÍKOVÁ, Lucie. Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Optimalizace vybraných logistických procesů ve společnosti Continental Barum spol. s r. o.
Miroslav Remiaš -
Projekt optimalizace layoutu výrobní haly ve společnosti Continental Barum spol. s r.o.
Jana Pospíšilová -
Analýza vybraných výrobních procesů při výrobě pneumatik ve společnosti Continental Barum spol. s r.o.
Jana Pospíšilová -
Analýza systému přijímání zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r.o.
Petra GREGŮRKOVÁ -
Nákupní marketing ve společnosti Barum Continental spol. s r.o.
Hana SVOBODOVÁ -
Analýza rizik a havarijní plánování v podniku Barum Continental spol. s.r.o.
Petr VESELÝ -
Zvýšení motivace pracovníků výkonovou prémií ve výrobním podniku Barum Continental spol. s r.o.
Tomáš HŮREK