Lucie KOSTÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

Analysis of Cultural Habits in the Bulgarian Market and Their Use in Planning the Communication Strategy of the Brand Continental
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on cultural customs analysis of consumers on the market in Bulgaria. Part of this bachelor thesis is the evaluation of current communication strategy of Barum Continental Company Ltd. on the market in Bulgaria. The main objective of this bachelor thesis is to suggest recommendations based on cultural customs analysis which the company can use to fulfill its targets on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier: 13553

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2010
  • Supervisor: Mgr. Josef Piska

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOSTÍKOVÁ, Lucie. Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.