Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s. – Václav Osička
Václav Osička
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s.
Marketing Strategy of the BLOCK Company
Anotace:
Cílem diplomové práce, jejímž tématem je "Marketingová strategie společnosti BLOCK a.s., je navrhnout marketingová opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti a konkurenceschopnosti systému Forlab. Závěrečná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů a souvislostí. V praktické části se práce věnuje podrobné analýze společnosti …víceAbstract:
The aim of this thesis, the theme is "Marketing strategy BLOCK as a marketing design measures that will increase the marketability and competitiveness of Forlab. Final thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and relationships. In the practical part deals with the detailed analysis of the company as BLOCK
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Libor Votava
- Oponent: Pavel Jančálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček