Václav Osička

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s.

Marketing Strategy of the BLOCK Company
Anotace:
Cílem diplomové práce, jejímž tématem je "Marketingová strategie společnosti BLOCK a.s., je navrhnout marketingová opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti a konkurenceschopnosti systému Forlab. Závěrečná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů a souvislostí. V praktické části se práce věnuje podrobné analýze společnosti …více
Abstract:
The aim of this thesis, the theme is "Marketing strategy BLOCK as a marketing design measures that will increase the marketability and competitiveness of Forlab. Final thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and relationships. In the practical part deals with the detailed analysis of the company as BLOCK
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedoucí: Libor Votava
  • Oponent: Pavel Jančálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38560

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management