Buněčný automat modifikující prostředí na serveru hry pro mnoho hráčů – Mgr. Jozef Vilkolák
Mgr. Jozef Vilkolák
Bachelor's thesis
Buněčný automat modifikující prostředí na serveru hry pro mnoho hráčů
Modifying the environment of a massive multiplayer game by a cellular automaton
Abstract:
The aim of this work is the study of the possibilities for coding gaming logic for a massively multiplayer game in a scripting language instead of hardcoding it into the server. As the scripting language is used JavaScript. Technologies used are Google V8 and Node.js. The results is a script computing The Game of Life in 3 dimensions and an application for vizualizing the game grid that the script …viacAbstract:
Cieľom práce je preskúmanie možností vyčlenenia hernej logiky zo serveru hry pre viacerých hráčov do skriptovacieho jazyka a ich vzájomné prepojenie. Ako skriptovací jazyk je použitý JavaScript. Sú na to použité technológie Google V8 a Node.js. Výsledkom je skript počítajúci Hru Život v troch dimenziách a aplikácia pre vizualizáciu hernej plochy spracovanej skriptom.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q7cjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedúci: RNDr. Jiří Filipovič, Ph.D.
- Oponent: Bc. Martin Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Informatics / Mathematical Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Buněčné automaty
Jakub HRABAL -
Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů
František Kobzík