Moderní formy marketingové komunikace – Vlastimil MAREK
Vlastimil MAREK
Bakalářská práce
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je ?Moderní formy marketingové komunikace?. Cílem je přiblížit moderní formy marketingové komunikace, tj. komunikační mix a jeho moderní trendy, které se v poslední době velkou měrou do něho začleňují a do jisté míry jej ovlivňují, ale také zjistit moderní či nejpoužívanější metody. V kapitolách věnovaným trendům v marketingové komunikaci jsou přiblíženy významy …víceAbstract:
Subject of the thesis is ?Modern forms of marketing communication.? The aim is to bring modern forms of marketing communications, ie communications mix and its modern trends that have recently largely integrated into it, and to some extent affect it. The chapters devoted to trends in marketing communication, we describe the meanings and methods of trends that could one day be used to the detriment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREK, Vlastimil. Moderní formy marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová