Strategic Management in International Environment – Bc. Barbora Liptáková
Bc. Barbora Liptáková
Master's thesis
Strategic Management in International Environment
Strategic Management in International Environment
Abstract:
Strategic management is a crucial part of every successful company. This master thesis aims to help a start-up company based in Slovakia to create a strategic plan which will be focused on entering a new market and transferring the focus of its operations. The monitored company is planning a transformation from a marketing agency to a digital solutions company. The first part of the thesis is dedicated …viacAbstract:
Strategické řízení je klíčovou součástí každé úspěšné firmy. Cílem této diplomové práce je pomoci začínající firmě, se sídlem na Slovensku, vytvořit strategický plán, který bude zaměřen na vstup na nový trh a změnu oblasti jejich zaměření. Sledovaná firma plánuje transformaci z marketingové agentury na společnost zabývající se digitálním řešením. První část práce je věnována teoretickým podkladům strategického …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Vendula Macháčková, MSc. Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Liptáková, Barbora. Strategic Management in International Environment. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh webové stránky velvyslanectví Kazašské republiky v Praze pomocí HTML 5.0.
Amal Ibragimova -
Česká republika v nabídce vybraných cestovních kanceláří v Číně
Marie ŠKORPÍKOVÁ -
Finanční analýza OMV Česká republika, s.r.o.
Tereza Vejdovcová -
Webové stránky knihoven jako prostředek komunikace
Terezie Nováková -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
Digitální platformy: rozsah platformové práce v České republice v roce 2019, predikce jejího dalšího vývoje a následných dopadů na trh práce do roku 2025
Lucie Burianová -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák
Názov
Vložil
Vložené
Práva