Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku – Lukáš Nedjalkov
Lukáš Nedjalkov
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku
Analysis of Competitive Surroudings of the Chosen Company
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí vybraného podniku. V teoretické části je zpracována literatura týkající se konkurenceschopnosti a konkurenčního prostředí. Jsou zde také popsány základní analýzy, které jsou využívány u analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část je věnována představení podniku, jeho konkurentům a následné analýze konkurenčního prostředí, zahrnující SWOT …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the competitive surroundings of the chosen company. Literature concerning competitiveness and competitive environment is included in the theoretical part. The basic analysis, which are used in the case of the competitive environment analysis, are described here, as well. Practical part is devoted to introduction of the chosen company, its competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nedjalkov, Lukáš. Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku . Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva