Strategická analýza společnosti BAŤA, akciová společnost – Karolína Bouzková
Karolína Bouzková
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti BAŤA, akciová společnost
Strategic Analysis of the Company BAŤA, akciová společnost
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti BAŤA, akciová společnost. Je standardně rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část nejprve vymezuje základní pojmy, jako jsou strategie, mise, vize a další. Dále se soustředí na definování jednotlivých prvků strategické analýzy, což slouží jako podklad pro část praktickou. Praktická část začíná analýzou okolí …viacAbstract:
Presented bachelor thesis is focused on strategic analysis of the company BAŤA, akciová společnost. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part first defines the basic concepts such as strategy, mission, vision and other more. It also frames individual elements of strategic analysis, which serves as a basis for the practical part. In the beginning of the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedúci: Karel Pernica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81728
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Business model
Hynek Bačík