Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Bc. Václav Dovolil
Bc. Václav Dovolil
Bakalářská práce
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Tato práce bude vycházet v podstatě z analytického zadání, a sice zhodnocení potenciálu konkrétního audiovizuálního sdělení. V teoretické části bude kladen důraz na virální marketing, jeho historii, formy a typy, potenciál a vztah vůči vybraným marketingovým trendům. Bude rozebrána problematika průniku audiovizuálního sdělení do komunikačního mixu ve všech jeho složkách. V další části se zaměřím na …víceAbstract:
This thesis will be based essentially on the analytical task, namely the evaluation of the potential of audiovisual communication. The theoretical part will focus on viral marketing, its history, forms and types, and potential relationship to selected marketing trends. Then the issue of penetration of audiovisual communication in the communication mix in all its components will be analyzed. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ia38x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOVOLIL, Václav. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nt5onc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Michaela Zverková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků