Využití didaktických technologií a pomůcek na ZŠ a SŠ při výuce elektro oborů – Bc. Jindřich Hliněnský
Bc. Jindřich Hliněnský
Master's thesis
Využití didaktických technologií a pomůcek na ZŠ a SŠ při výuce elektro oborů
Using technology and teaching aids for primary and secondary education in electrical fields
Anotácia:
Diplomová práce Využití didaktických technologií a pomůcek na ZŠ a SŠ při výuce elektro oborů se skládá z úvodu, deseti kapitol a závěru. Kapitoly nabízejí poznatky z používání didaktických technologií a pomůcek v současnosti s ohledem na technický rozvoj a možnosti českého školství. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá aplikací metod a možnostmi didaktických …viacAbstract:
Diploma work " Utilization of educational technologies and teaching aids at basic and secondary schools in teaching electro subjects" consists of introduction. 10 chapters and conclusion. The chapters present knowledge of using educational technologies and teaching aids nowadays in view of technical development and Czech school system possibilities. The whole work is divided into theoretical and practical …viacKľúčové slová
Odborný výcvik didaktické technologie učební pomůcky vyučovací metody vyučovací proces praktická zapojení modulový systém elektronické stavebnice Professional training educational technologies teaching aids teaching methods teaching process practical wiring module systém electro construction set.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ac8ke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedúci: Ing. Zdeněk Píša, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation Commerce and Services
Práce na příbuzné téma
-
Využití elektrotechnické stavebnice MIKROLAB ve výuce
Robert Gritz -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Vytvoření modelových situací na elektroinstalačních panelech jako součást praktické výuky
Lukáš IHN -
Vyučovací metody a jejich aplikace v podmínkách středního odborného školství.
Miroslav Václav HOSPODÁŘSKÝ -
Implementation of a high-level control system for a teaching aid aimed as a supporting tool when teaching state-space search method
Filip Majerík -
Školní výpůjční aplikace pro digitální učební pomůcky
Jan Kružík -
Vytvoření učební pomůcky pro konkrétní obor vzdělání a předmět
Jan Hovorka -
Brzdové systémy-učební pomůcka
Milan LATÝN