Bc. Kristina Harazimová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.

Marketing strategy of product VITAMINATOR using customers’ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage.
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie produktu Vitaminátor při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků. První část práce obsahuje definice marketingu, jeho prvků, zejména se zaměřením na produkt, neboť ten je hlavním tématem této práce, a dalších témat nezbytných pro tvorbu marketingové strategie. V dalších částech pak je představena samotná společnost Vitaminátor …more
Abstract:
The objective of this bachelor’s dissertation is preparation of a marketing strategy of Vitaminator company and its product 100% fruit juice, using customers´ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage. In the literature review we defined marketing as field of science, its principles and parts of the marketing mix. First of all we focused on definition of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní