Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody. – Bc. Kristina Harazimová
Bc. Kristina Harazimová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Marketing strategy of product VITAMINATOR using customers’ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage.
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie produktu Vitaminátor při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků. První část práce obsahuje definice marketingu, jeho prvků, zejména se zaměřením na produkt, neboť ten je hlavním tématem této práce, a dalších témat nezbytných pro tvorbu marketingové strategie. V dalších částech pak je představena samotná společnost Vitaminátor …moreAbstract:
The objective of this bachelor’s dissertation is preparation of a marketing strategy of Vitaminator company and its product 100% fruit juice, using customers´ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage. In the literature review we defined marketing as field of science, its principles and parts of the marketing mix. First of all we focused on definition of the …moreKeywords
Marketing marketingový mix produkt cena distribuce propagace trh životní cyklus produktu konkurence konkurenční výhody nákupní chování spotřebitel potřeby marketingová strategie marketingový výzkum analýza výzkumu/Marketing marketing mix product price place promotion market product life cycle competition competitive advantage buyer behaviour consumer needs marketing research research analysis marketing strategy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r0zw4/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HARAZIMOVÁ, Kristina. \textit{Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ntplon/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Źivotní cyklus (vybraného) produktu a změny strategií v jeho fázích.
Jan Bochenek -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ