Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody. – Bc. Kristina Harazimová
Bc. Kristina Harazimová
Bakalářská práce
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Marketing strategy of product VITAMINATOR using customers’ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage.
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie produktu Vitaminátor při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků. První část práce obsahuje definice marketingu, jeho prvků, zejména se zaměřením na produkt, neboť ten je hlavním tématem této práce, a dalších témat nezbytných pro tvorbu marketingové strategie. V dalších částech pak je představena samotná společnost Vitaminátor …víceAbstract:
The objective of this bachelor’s dissertation is preparation of a marketing strategy of Vitaminator company and its product 100% fruit juice, using customers´ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage. In the literature review we defined marketing as field of science, its principles and parts of the marketing mix. First of all we focused on definition of the …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix produkt cena distribuce propagace trh životní cyklus produktu konkurence konkurenční výhody nákupní chování spotřebitel potřeby marketingová strategie marketingový výzkum analýza výzkumu/Marketing marketing mix product price place promotion market product life cycle competition competitive advantage buyer behaviour consumer needs marketing research research analysis marketing strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r0zw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARAZIMOVÁ, Kristina. \textit{Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ntplon/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Źivotní cyklus (vybraného) produktu a změny strategií v jeho fázích.
Jan Bochenek -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ