Bc. Kristina Harazimová

Bakalářská práce

Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.

Marketing strategy of product VITAMINATOR using customers’ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage.
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie produktu Vitaminátor při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků. První část práce obsahuje definice marketingu, jeho prvků, zejména se zaměřením na produkt, neboť ten je hlavním tématem této práce, a dalších témat nezbytných pro tvorbu marketingové strategie. V dalších částech pak je představena samotná společnost Vitaminátor …více
Abstract:
The objective of this bachelor’s dissertation is preparation of a marketing strategy of Vitaminator company and its product 100% fruit juice, using customers´ needs, requirements and expectations analysis as a source of competitive advantage. In the literature review we defined marketing as field of science, its principles and parts of the marketing mix. First of all we focused on definition of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní