Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách – Bc. Tereza Kubečková
Bc. Tereza Kubečková
Bakalářská práce
Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách
Marketing, ethics and the other aspects of special services
Anotace:
Abstrakt KUBEČKOVÁ, Tereza. Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2015. 49 stran Práce pojednává o marketingových a etických aspektech ve speciálních službách. Jako speciální službu jsem si zvolila oblast poskytování svatebních služeb. V práci tedy popisuji a zkoumám marketingový mix a vnitřní a vnější prostředí ovlivňující podnikání …víceAbstract:
Abstract KUBEČKOVÁ, Tereza. Marketing, ethics and other aspects of special services. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2015. 49 pages The thesis talks about the marketing and the ethical aspects of special services. As an example of the special services, I chose wedding services. In the thesis, I will describe and investigate the marketing mix and internal and external environment affecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13454/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBEČKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ntqh97/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica