Začínající učitel v MŠ ve Středočeském kraji – Kristýna BYSTERSKÁ
Kristýna BYSTERSKÁ
Bakalářská práce
Začínající učitel v MŠ ve Středočeském kraji
Beginning teacher in a kindergarten in the Central Bohemian Region
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nejvýznamnější problémy začínajících učitelů mateřských škol ve Středočeském kraji. Teoretická část objasňuje, kdo je to začínající učitel a jaká je jeho role v mateřské škole. Dále jsou popsány nástupní podmínky, potíže začínajících učitelů a možné způsoby podpory. Nadále jsou charakterizovány profesní, klíčové kompetence a způsoby, kterými je lze rozvíjet. Závěr teoretické …víceAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on the most eminent problems of beginning teachers of kindergartens in the Central Bohemian Region. The theoretical part clarifies who a beginner teacher is and what their role is in kindergartens. Then follows a description of conditions of work commencement, a list of difficulties that beginner teachers face and various ways of support system. Further on, key and professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BYSTERSKÁ, Kristýna. Začínající učitel v MŠ ve Středočeském kraji. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele ZŠ
Dominika Muchová -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Tereza Mrlíková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Role mentora a jeho vliv na studenty oborů Všeobecná sestra a Porodní asistentka
Pavla VÁŇOVÁ -
Role a vliv mentora na školách se sociálně znevýhodněnými žáky
Leona Bikárová -
Role mentora v klinické praxi pohledem studentů
Lucie Macků -
Role mentora a jeho vliv na studentky oboru Porodní asistentka
Simona ORSÁKOVÁ