Kairit Kristina Rebecca Tahvola

Master's thesis

Leveraging artificial intelligence in B2B Markets

Nasazení umělé inteligence na trzích B2B
Abstract:
Umělá inteligence se v současnosti stává, i přes její těžké uchopení, již běžným tématem. I přes to, že se o umělé inteligenci hodně hovoří, chybí konkrétní kroky při jejím nasazení – zejména tedy pokud jde o trh B2B. Tato studie si klade za cíl poskytnout konkrétní vodítko, jak mohou společnosti začít využívat AI v jejich obchodních procesech. Tato studie pojednává o aplikacích a procesech spojených …more
Abstract:
Currently, artificial intelligence is commonly discussed topic and utilizing this technology in business is something different companies are seeking for. In this thesis, the applications and processes linked to artificial intelligence will be discussed along with enablers, barriers and motivational factors behind utilization of AI. In addition, the thesis will discuss the importance of data and different …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 4. 2021
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová
  • Reader: Olli Kuivalainen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82392