Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách – Zdenka Šunková
Zdenka Šunková
Master's thesis
Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách
The Vision and the Internal Operation Model in advertising agencies
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách na českém trhu. Identifikuje a analyzuje problémové oblasti v rámci souladu vize a interního fungování a nalézá společné charakteristiky pro ně. Pro problémové oblasti jsou navrženy doporučení ze zkušenosti autora v kombinaci s odbornou literaturou. Získané poznatky složí jako vstupní …moreAbstract:
Master's Thesis focuses on the dependence of the company's vision on the process settings in the advertising agencies in the Czech market. It identifies and then analyzes pain areas within the compliance of the vision and internal operation and it aims to find common characteristics for both. Recommended solutions are presented based on those findings, the author's experience, and academic literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84454
Thesis defence
- Date of defence: 12. 10. 2021
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Richard Stiebitz
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Analýza současného stavu zlepšování výrobního procesu ve vybraném podniku
Marek Bullawa -
Zlepšování procesů projektového řízení v IT společnosti
Miroslav Pavelek -
Časová optimalizace výrobního procesu významné strojírenské firmy
Petra Rysová -
Projekt zlepšení podnikového procesu
Martin JAKEŠ