Zdenka Šunková

Master's thesis

Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách

The Vision and the Internal Operation Model in advertising agencies
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách na českém trhu. Identifikuje a analyzuje problémové oblasti v rámci souladu vize a interního fungování a nalézá společné charakteristiky pro ně. Pro problémové oblasti jsou navrženy doporučení ze zkušenosti autora v kombinaci s odbornou literaturou. Získané poznatky složí jako vstupní …more
Abstract:
Master's Thesis focuses on the dependence of the company's vision on the process settings in the advertising agencies in the Czech market. It identifies and then analyzes pain areas within the compliance of the vision and internal operation and it aims to find common characteristics for both. Recommended solutions are presented based on those findings, the author's experience, and academic literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 10. 2021
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Richard Stiebitz

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84454