Bc. Anna Láslová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů

Marketing research of the ideas of a selected segment of consumers about future purchases of passenger cars
Abstract:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat dosavadní prodej osobních automobilů v České republice. Teoretická část obsahuje hlavní legislativu týkající se výroby a provozu osobních aut a přehled institucí, které mají za tuto činnost v České republice odpovědnost a pravomoc. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož úkolem je zjistit nákupní chování kupujících, které je ovlivněno již od výběru …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse existing sales of passenger cars in the Czech Republic. The theoretical part contains the main existing legislation on the production and operation of passenger cars, and an overview of institution entrusted with the responsibility and authority to regulate this activity in the Czech Republic. The practical part of the thesis is focused on quantitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.