Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů – Bc. Anna Láslová
Bc. Anna Láslová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Marketing research of the ideas of a selected segment of consumers about future purchases of passenger cars
Abstract:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat dosavadní prodej osobních automobilů v České republice. Teoretická část obsahuje hlavní legislativu týkající se výroby a provozu osobních aut a přehled institucí, které mají za tuto činnost v České republice odpovědnost a pravomoc. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož úkolem je zjistit nákupní chování kupujících, které je ovlivněno již od výběru …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse existing sales of passenger cars in the Czech Republic. The theoretical part contains the main existing legislation on the production and operation of passenger cars, and an overview of institution entrusted with the responsibility and authority to regulate this activity in the Czech Republic. The practical part of the thesis is focused on quantitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/m7xa8/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÁSLOVÁ, Anna. \textit{Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nubnmx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách
Zdenka Šunková