Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů – Bc. Anna Láslová
Bc. Anna Láslová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Marketing research of the ideas of a selected segment of consumers about future purchases of passenger cars
Anotace:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat dosavadní prodej osobních automobilů v České republice. Teoretická část obsahuje hlavní legislativu týkající se výroby a provozu osobních aut a přehled institucí, které mají za tuto činnost v České republice odpovědnost a pravomoc. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož úkolem je zjistit nákupní chování kupujících, které je ovlivněno již od výběru …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse existing sales of passenger cars in the Czech Republic. The theoretical part contains the main existing legislation on the production and operation of passenger cars, and an overview of institution entrusted with the responsibility and authority to regulate this activity in the Czech Republic. The practical part of the thesis is focused on quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/m7xa8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách
Zdenka Šunková