Bc. Anna Láslová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů

Marketing research of the ideas of a selected segment of consumers about future purchases of passenger cars
Anotace:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat dosavadní prodej osobních automobilů v České republice. Teoretická část obsahuje hlavní legislativu týkající se výroby a provozu osobních aut a přehled institucí, které mají za tuto činnost v České republice odpovědnost a pravomoc. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož úkolem je zjistit nákupní chování kupujících, které je ovlivněno již od výběru …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse existing sales of passenger cars in the Czech Republic. The theoretical part contains the main existing legislation on the production and operation of passenger cars, and an overview of institution entrusted with the responsibility and authority to regulate this activity in the Czech Republic. The practical part of the thesis is focused on quantitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.