Bc. Tereza Bartová
Diplomová práce
Výzkum politických stran
Research on political parties
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vybrané politické strany Piráti, jejím působením na české politické scéně a postoji voličů. Cílem práce bude zjištění, jaké negativní aspekty strana pro voliče představuje a jak ji vnímají. První část práce bude zaměřena na volební systém v České republice, politické prostředí včetně marketingu, tvorby kampaní a ovlivnění voličů. V druhá část práce se bude věnovat …víceAbstract:
The thesis deal with the analysis of selected political party Pirates, their influence on the Czech political scene and the attitude of voters. The aim of this work is to determine negative aspects the party presents to voters and how they perceive it. The first part of the work will focus on the electoral system in the Czech Republic, the political environment including marketing, creating campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mskkn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Česká pirátská strana a Pirátská strana Německa a volby do Evropského parlamentu v roce 2019
Viktorie TICHÁNKOVÁ -
Na cestě k úspěchu? Česká pirátská strana a její politicko-organizační proměny
Adam Folvarčný -
Česká pirátská strana a STAN pohledem populismu
Petra Piknerová -
Česká pirátská strana: geneze a vztah k Pirátské internacionále
Jakub Šrubař -
Česká pirátská strana v lokální politice
Martin PEKAŘ -
Česká pirátská strana v evropském kontextu
Martin PEKAŘ -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra