Kateřina Buchalová
Master's thesis
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Customer preferences in the spa industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných potřeb, preferencí a požadavků zákazníků s ohledem na lázeňství České republiky. Cílem práce je popsat stávající situaci v sektoru lázeňství a zjistit aktuální zákaznické preference, na jejichž základě je možné navrhnout vhodná doporučení. Z provedených analýz jsou vytvořeny návrhy pobytového balíčku a balíčku s doplňkovými službami.Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of actual needs, preferences and requirements of customers with regard to the spa industry in the Czech Republic. The aim of the work is to describe the current situation in the spa industry and to find out the actual customer preferences, on the basis of which it is possible to propose appropriate recommendations. From the performed analyzes, proposals for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Buchalová, Kateřina. Zákaznické preference v sektoru lázeňství. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Preference a specifika zákaznických segmentů
Jan Husička -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Analýza a rozvoj lázeňství v České republice (lázeňské léčivé zdroje a neformální aspekty lázeňství)
Miroslava Svobodová -
Vliv infekčního onemocnění pandemického charakteru na ekonomiku hotelnictví a lázeňství
Václav Opočenský -
Vliv pandemie COVID-19 na české lázeňství v Královéhradeckém kraji
Radka Linková -
Barokní lázeňství a dnešek. Jak lze využít historie pro rozvoj regionu (na příkladu vybraného území)
Kristýna Přibylová -
Aplikace tradičních asijských léčebných metod v lázeňství a wellness
Olha Masyra