INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH – Tereza HOUŠKOVÁ
Tereza HOUŠKOVÁ
Bakalářská práce
INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH
Individualization in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou individualizace ve vzdělávání v předškolním věku. Individualizace je specifický přístup ke vzdělávání. Tento přístup se zakládá na znalosti dítěte s jeho specifickými znaky. Učitel tyto znalosti ohledně dítěte využívá při jeho vzdělávání. Tato problematika je rozebíraná z pohledu východisek, podmínek a strategií. Pro efektivní využívání individualizace je důležité …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of individualization in preschool education. Individualization is a specific approach to education. This approach is based on the knowledge of the child with his specific features. The teacher uses this knowledge regarding the child in his/her education. This issue is discussed in terms of background, conditions and strategies. For the effective use of individualization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUŠKOVÁ, Tereza. INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace
Zuzana RUBEŠOVÁ -
MOŽNOSTI INDIVIDUALIZACE A DIFERENCIACE VE VYBRANÝCH ŠKOLÁCH V PLZNI
Pavla DVOŘÁKOVÁ -
Možnosti individualizace práce s klienty z pohledu pracovníků sociálně-právní ochrany dětí.
Markéta HOLLOVÁ -
Pedagogická hodnocení dítěte předškolního věku z hlediska individualizace
Helena VAVERKOVÁ -
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Školní prospěch jako forma zátěže u dětí z pohledu pedagogických pracovníků
Kristýna BENEŠOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová