Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti – Ondřej Lustyk
Ondřej Lustyk
Master's thesis
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
Marketing communication on the B2B market and its analysis in a selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na trhu B2B a její analýzou ve společnosti Reklamět s.r.o působící na trhu reklamních předmětů a merchandise. Tento trh sebou přináší mnohá specifika, která celkové pojetí a systém marketingové komunikace značně ovlivňují. Cílem diplomové práce je na základě výsledků analýzy marketingové komunikace ve společnosti Reklamět s.r.o. a jejich hlavních …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication on the B2B market and its analysis at Reklamet s.r.o company operating on the market of promotional items and merchandise. This market brings with it many specifics that influence the overall concept and the marketing communication system. The aim of the diploma thesis is based on the results of marketing communication analysis at Reklamet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71876
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Petr Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71876
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová