Internationalization of online service providers: network perspective – Olha Fedoronchuk
Olha Fedoronchuk
Master's thesis
Internationalization of online service providers: network perspective
Internationalization of online service providers: network perspective
Anotácia:
Studie zkoumá proces internacionalizace poskytovatelů online služeb z hlediska sítě. Poskytovatelé online služeb závisí na digitálním doručování přes internet, takže internacionalizace probíhá rychleji než tradiční firmy. Literatura popisuje takový jev jako „narozený globální“ také znamená, že OSP mohou snadno překonat geografické hranice. Síťová teorie zdůrazňovala důležitost již existujících znalostí …viacAbstract:
The study examines the internationalization process of online service providers in terms of network. Online service providers (OSPs) depend on digital delivery over the internet, thus, undertaking internationalization faster than traditional firms. The literature describes such phenomenon as ‘born global’ also means that OSPs can overcome geographical borders easily. Network theory emphasized the importance …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Minnie Kontkanen Kontkanen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online poskytovatelů audiovizuálních služeb
Jan Brychta -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Analýza online poskytovatelů audiovizuálních služeb
Jan Brychta -
Internationalization process of SMEs and the impacts of networks: Perspectives from an emerging economy
Ibrahim Musah Donkoh -
Internacionalizace podniku
Petra Bašistová -
Study of an industrial site converted into a protected ornithological site open to the public
Kristina Tanghe -
From On-site to On-line: How COVID-19 Changed the World of Interpreting
Petra Kapitančíková