Barbora Mlejnková

Diplomová práce

Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory

The impact analysis of customer chatbot implementation
Anotace:
V posledních několika letech dochází k velkému nárustu využití chatbotů jako komunikačního prostředku zákaznické podpory, a tím i k její automatizaci. Stejně jako u mnoha jiných technologických inovací však nemusí ani u chatbotů platit, že se automatizace těchto úloh vždy vyplatí. Vzhledem k rozmanitosti využití a funkcí chatbotů existuje velké množství faktorů, které ovlivňují náklady i přínosy implementace …více
Abstract:
In recent years, there has been a massive increase in the use of chatbots as a mean of communication channel for customer support and its automation. However, as with other technological innovations, this does not necessarily mean that automation will bring higher earnings or other benefits. Due to the diversity of use cases and chatbot functions, there is a large number of factors that affect the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Filip Vencovský
  • Oponent: Zuzana Šedivá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83132