Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory – Barbora Mlejnková
Barbora Mlejnková
Diplomová práce
Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory
The impact analysis of customer chatbot implementation
Anotace:
V posledních několika letech dochází k velkému nárustu využití chatbotů jako komunikačního prostředku zákaznické podpory, a tím i k její automatizaci. Stejně jako u mnoha jiných technologických inovací však nemusí ani u chatbotů platit, že se automatizace těchto úloh vždy vyplatí. Vzhledem k rozmanitosti využití a funkcí chatbotů existuje velké množství faktorů, které ovlivňují náklady i přínosy implementace …víceAbstract:
In recent years, there has been a massive increase in the use of chatbots as a mean of communication channel for customer support and its automation. However, as with other technological innovations, this does not necessarily mean that automation will bring higher earnings or other benefits. Due to the diversity of use cases and chatbot functions, there is a large number of factors that affect the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83132
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Filip Vencovský
- Oponent: Zuzana Šedivá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83132
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Chatbot pro reportování událostí na počítačové síti
Ján Macháček -
Chatbot assistant for university online courses
Olena Sukharieva -
Design a implementace chatbot technologie jako nástroje pro podporu porozumění a interakce s textem
Roman Zahradníček -
Chatbot implementation in C# and Azure Bot Service
Petr Šlézar -
Chatbot-like Natural Language Interface to a Web-based Information System
Michal Spiegel -
AIML 2.1 Chatbot Design Language Interpreter in Python
Michal Barnišin -
Chatbot for Laundry and Dry Cleaning Service
Jakub Kříž -
Návrh a implementace chatbot frameworku pro programovací jazyk Ruby
Richard Ludvigh