Sebepojetí a sebehodnocení jedinců se specifickými poruchami učení – Bc. Renáta Kašičková
Bc. Renáta Kašičková
Diplomová práce
Sebepojetí a sebehodnocení jedinců se specifickými poruchami učení
Anotace:
ANOTACE Bc. Kašičková Renáta: Sebepojetí a sebehodnocení jedinců se specifickými poruchami učení, diplomová práce, Brno, MU 2006, s.59. Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení, jejich etiologii, projevy, reedukaci a diagnostiku. Zabývá se sebepojetím a sebehodnocením žáků v mladším školním věku.Abstract:
The diploma study specializes in the problems (various aspects) of specific defects in learning, their etiology, manifestations, re-education and diagnostics. The study deals with self-conception and self-evaluation of younger school-age pupils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fe5q9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2006
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Změny sebepojetí klientů terapeutických komunit pro drogově závislé v rámci terapie dobrodružstvím
Anna ŠLACHTOVÁ -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Diagnostika a ortoptická léčba u pacienta s vývojovou poruchou učení
Adéla Mistrová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Vzdělávání a sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na středních školách
Dana Zelenková -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Od slova do slova
Karolína Plachá