Bc. Jiří Janák

Diplomová práce

Personální marketing v konkrétní společnosti

Personal Marketing in Particular Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, konkrétně tedy jeho interní a externí částí. Teoretická část vysvětluje potřebné definice, které jsou nezbytné k pochopení daného tématu. Cílem praktické části je navrhnout doporučení pro konkrétní firmu a tím zefektivnit její dosavadní fungování. K dosažení tohoto cíle je použita metoda dotazníkového šetření, pomocí kterého se získají odpovědi na …více
Abstract:
This thesis deals with personnel marketing, specifically its internal and external parts. The theoretical part explain the necessary definitions that are necessary to understand the topic. The practical part is to propose recommendations for a particular company and thereby streamline its existing operation. To achieve this, the method of the survey through which they will get answeres to the hypotheses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance