Bronislava Kováčová
Bachelor's thesis
Analýza okolia firmy two, s.r.o.
Analýza okolí firmy two, s.r.o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu okolí firmy two, s.r.o. Two, s.r.o. je malá slovenská firma, která se zabývá výrobou přírodních kosmetických výrobků. Pro analýzu makrookolí je použita PESTLE analýza, pro analýzu mikrookolí Poretrův model 5 sil. Vnitřní okolí firmy je analyzované nástrojem VRIO a marketingovým mixem 4P. Ze zjištěných příležitostí a hrozeb z vnějšího okolí a silných a slabých …moreAbstract:
The aim of the of the Bachelor´s Thesis is to conduct and environmental analysis of two, s.r.o., small Slovak business manufacturing natural cosmetics. The analytical tools used are as follows: PESTLE analysis for the macroenvironment, the Porter’s 5 competitive forces for the microenvironment and the VRIO tool and the Marketing Mix 4Ps for the inner environment. The found opportunities and threats …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vykonať analýzu okolia firmy two, s.r.o. Two s.r.o. je malá slovenská firma, ktorá sa zaoberá výrobou prírodných kozmetických výrobkov. Pre analýzu makrookolia je použitá PESTLE analýza, pre analýzu mikrookolia Porterov model 5 síl. Vnútorné okolie firmy je analyzované nástrojom VRIO a marketingovým mixom 4P. Zo zistených príležitostí a hrozieb z vonkajšieho okolia a silných …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83474
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Dvořáček
- Reader: Slavomír Brázda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83474
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná