Sentiment analýza na sociálních sítích – Jan Zaplatílek
Jan Zaplatílek
Bakalářská práce
Sentiment analýza na sociálních sítích
Sentiment analysis of social networks
Anotace:
Práce se zabývá problematikou sentiment analýzy, především jejím využitím na sociálních sítích, jejímž cílem je určení zda posuzovaný dokument vyjadřuje nějaký sentiment a pokud ano, rozhodnout zda je pozitivní či negativní. Hlavním důvodem pro provádění sentiment analýzy na sociálních sítích je zjištění reputace a nálady určité firmy nebo značky. Takto získané informace mohou být dále použity např …víceAbstract:
This thesis concerns about sentiment analysis. In more detail sentiment analysis of social networks. Main goal of sentiment analysis is determine if tested document expresses any sentiment and, if so, whether is positive or negative. Main reason for sentiment analysis on social networks is detecting sentiment and feels about some company or brand. This activity is called brand monitoring. Information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ivan Jelínek
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45930
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sentimentu na sociální síti Twitter
Jakub HAIN -
Využití značkování sémantických rolí k analýze sentimentu
Marek ŠIMŮNEK -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář -
Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals
Natália Lamošová -
Comparative Sentiment Analysis of Media Bias
Jana Rojková -
Sentiment Analysis and its Application in Managerial Decision Making
Miloš Švaňa -
Cross-lingual Aspect-Based Sentiment Analysis
Jakub ŠMÍD