Sociální kompetence v předškolním věku. – Bc. Sylvie MĚRKOVÁ
Bc. Sylvie MĚRKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální kompetence v předškolním věku.
Social competences during preschool age - managing emotions
Anotace:
Tato práce pojednává o zvládání emocí v předškolním věku. Zvládání emocí patří mezi sociální kompetence, které se učíme již v mateřských školách. V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na agresi a vztek. S těmito vlastnostmi se dítě sice rodí, ale míra intenzity agresivi-ty se dá ovlivnit i výchovou {--} jednak rodinnou výchovou, ale i výchovou v mateřské škole. Proto jsem zde zmínila některé vlivy …víceAbstract:
This work deals with managing emotions during preschool age. The coping with emotions is part of social competences, which we are learning to at nursery school. In my bachelor thesis is the focus of attention aggression and anger. Child is born with this characteristics but a measure of aggressiveness may be influenced by nurture {--} upbringing by family and at nursery school. Because of it I mention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007
Zveřejnit od: 24. 5. 2007
Identifikátor:
6861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MĚRKOVÁ, Sylvie. Sociální kompetence v předškolním věku.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence - zvládání emocí žáků ve výuce
Gabriela Sklenská -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Saša Hraničková -
Vliv emoční inteligence vysokoškolských studentů na zvládání stresu
Hana Dvořáková -
Strategie zvládání stresu a emoční inteligence u pracujících studentů vysokých škol
Kateřina KVASNIČKOVÁ -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Radka Vondrušková -
Emoční inteligence a ego-obranné mechanismy u pachatelů trestné činnosti
Jana Horáková -
Role emoční inteligence ve zvládání zátěžových situací v období adolescence.
Eliška HAVRLANTOVÁ -
Vztah emoční inteligence a konstruktivního myšlení se styly vedení u studentů Katedry leadershipu na Univerzitě Obrany v Brně
Lenka KRISTLOVÁ