Komunikační bariéry v komunikaci sociálního pracovníka s klientem a strategie jejich překonávání – Lucie HEIMLICHOVÁ
Lucie HEIMLICHOVÁ
Diplomová práce
Komunikační bariéry v komunikaci sociálního pracovníka s klientem a strategie jejich překonávání
Communication barriers in communication social worker with the client and and strategies to overcome them
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními bariérami v práci sociálního pracovníka s klientem a strategiemi jejich překonávání. Cílem této práce je podat ucelený obraz o komunikaci, komunikačních bariérách a o dovednostech, které jsou využívány k jejich překonávání. V teoretické části se zaměříme na vymezení pojmu komunikace, její různé definice, budeme blíže charakterizovat komunikaci, komunikační …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is communication barriers in the social work of social worker with clients and the strategies which help to overcome these barriers. The aim of this diploma thesis is to provide a comprehensive picture about communication, communication barriers and skills wchich are used to overcome these barriers. We focus on the definition of communication, different types of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Šobáň
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEIMLICHOVÁ, Lucie. \textit{Komunikační bariéry v komunikaci sociálního pracovníka s klientem a strategie jejich překonávání}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Fakulta sociálních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nv893f/.
Jak správně citovat práci
HEIMLICHOVÁ, Lucie. Komunikační bariéry v komunikaci sociálního pracovníka s klientem a strategie jejich překonávání. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Sociální práce se zdravotnickým profilem
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybrané organizaci
Mariia Volkova -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Ekaterina Kuznetsova -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Veronika Šatrová -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Vendula Duspivová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Jana Kábelová