Bc. Karel Hurt, DiS.
Bachelor's thesis
Etika ve finančním sektoru
Ethics in financial bussines
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o roli etiky v bankovním sektoru a zaměřuje se na etické přístupy osobních bankéřů při nabízení finančních produktů. Dále se zabývá etickými kodexy, které regulují nad zákonnou povinnost činnost zaměstnanců s důrazem na Etický kodex České bankovní asociace. Praktická část analyzuje výsledky dotazníkové sondy, která zjišťovala postoje respondentů k etické stánce práce osobních …viacAbstract:
Bachelor´s paper deals with ethics in the banking sector. Thesis is focused on the personal bankers and their ethical approaches when offering financial products. Father away it deals with ethics codes, which regulate over legal duty the work of employees with accent on Ethics code of Czech banking association. Practical part analyses results of questionnaires investigation, which polled the positions …viacKľúčové slová
Etika hospodářská etika podnikatelská etika manažerská etika finanční zprostředkovatelé etické kodexy marketingový výzkum regulace reklamy ochrana spotřebitele. Ethics economic ethics business ethics managerial ethics financial agents ethics codes marketing research regulativ of advertising consumer protection.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r4em5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Oponent: Ing. Jaromír Řezáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana spotřebitele a etika prodeje potravin v maloobchodě
Tereza Machová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
The impacts of advertising on consumer and firms
Thao Nguyen Thi Phuong -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Aplikace principů podnikatelské etiky při poskytování služeb v oblasti požární ochrany
Radim Janík