Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy – Bc. Jaroslav Kresánek
Bc. Jaroslav Kresánek
Master's thesis
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Marketing schools, compared to 6 years, new trends
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve školství, zejména v oblasti získávání nových zákazníků školy a uplatňování nových forem a přístupů v marketingovám mixu. Práce srovnává zájem uchazečů o studium na střední odborné škole nebo učilišti a o jednotlivé fáze marketingového mixu v letech 2004 a 2010. Práce byla zpracována na základě průzkumu, který byl formou dotazníků proveden u žáků …moreAbstract:
Die Diplomarbeit befasst sich mit Fragen des Marketings im Schulwesen, insbesondere im Bereich Akquisition neuer Kunden für Schulen und Einsatz neuer Formen und Ansätze im Marketingmix. Sie vergleicht das Interesse der Bewerber an einer Fachschul- oder Berufsschulausbildung sowie an einzelnen Phasen des Marketingmixes in den Jahren 2004 und 2010. Erstellt wurde die Diplomarbeit anhand einer Befragung …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ujdc7/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Zdeněk Píša, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation Mechanical Engineering
Theses on a related topic
-
Vzdělávací nabídka mimoškolních vzdělávacích institucí daného regionu
Michaela Oherová -
Člověk a svět práce jako vzdělávací nabídka základních škol
Petra Mikulášková -
Vzdělávací nabídka mimoškolních vzdělávacích institucí regionu Třebíčsko
Monika Vacková -
Plánování vzdělávací nabídky pro věkově heterogenní třídu mateřské školy
Lucie Šišáková -
Celoživotní vzdělávání příslušníků Policie České republiky
Michaela CZOLKOVÁ -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Marketingový plán firmy Coms, a.s., franšízového partnera Marks & Spencer
Petr Svoboda -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová