Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy – Bc. Jaroslav Kresánek
Bc. Jaroslav Kresánek
Master's thesis
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Marketing schools, compared to 6 years, new trends
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve školství, zejména v oblasti získávání nových zákazníků školy a uplatňování nových forem a přístupů v marketingovám mixu. Práce srovnává zájem uchazečů o studium na střední odborné škole nebo učilišti a o jednotlivé fáze marketingového mixu v letech 2004 a 2010. Práce byla zpracována na základě průzkumu, který byl formou dotazníků proveden u žáků …viacAbstract:
Die Diplomarbeit befasst sich mit Fragen des Marketings im Schulwesen, insbesondere im Bereich Akquisition neuer Kunden für Schulen und Einsatz neuer Formen und Ansätze im Marketingmix. Sie vergleicht das Interesse der Bewerber an einer Fachschul- oder Berufsschulausbildung sowie an einzelnen Phasen des Marketingmixes in den Jahren 2004 und 2010. Erstellt wurde die Diplomarbeit anhand einer Befragung …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ujdc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Zdeněk Píša, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation Mechanical Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací nabídka mimoškolních vzdělávacích institucí daného regionu
Michaela Oherová -
Člověk a svět práce jako vzdělávací nabídka základních škol
Petra Mikulášková -
Vzdělávací nabídka mimoškolních vzdělávacích institucí regionu Třebíčsko
Monika Vacková -
Plánování vzdělávací nabídky pro věkově heterogenní třídu mateřské školy
Lucie Šišáková -
Celoživotní vzdělávání příslušníků Policie České republiky
Michaela CZOLKOVÁ -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Marketingový plán firmy Coms, a.s., franšízového partnera Marks & Spencer
Petr Svoboda -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová