Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy z pohledu asistenta pedagoga – Bc. Sylva Šloufová
Bc. Sylva Šloufová
Bakalářská práce
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Integration of student with Asperger’s syndrome in regular primary schools in terms of teacher assistant
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrací žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy. Teoretická část bakalářské práce je věnována nejprve vysvětlení pojmu Aspergerův syndrom, diagnostice, ale i rodině dítěte s postižením. Dále je teoretická část zaměřena na vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem. Je zde také popsán legislativní rámec upravující vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
The thesis deals with the integration of a pupil suffering from Asperger´s syndrome into a class within ordinary primary school. At the beginning the theoretical part is devoted to the explanation of the term “Asperger´s syndrome”, its diagnosis and also the family of a child with disabilities. Furthermore, the theoretical part is focused on the education of pupils with Asperger´s syndrome. There is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tvso4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
Alena ŠULEROVÁ -
Práce a komunikace se žákem s Aspergerovým syndromem v klavírním vyučování na Základní umělecké škole
Bronislava Zatloukalová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
Alena ŠULEROVÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Práce s dětmi s Aspergerovým syndromem ve skupině účastníků dramatickovýchovné dílny
Kristýna Hrdličková