Ondřej Dvorský
Bachelor's thesis
Ticketing nástroj v IBM BPM
Ticketing solution in IBM BPM
Abstract:
Cílem této práce je návrh a implementace ticketovacího řešení za pomoci technologie Business Process Management Systems (BPMS), konkrétněji produktu IBM BPM. Práce je členěna do několika částí. Úvodní část se věnuje vysvětlení základních pojmů z této oblasti a vysvětlení základních prvků notace BPMN, s jejíž pomocí jsou podnikové procesy modelovány. Následuje analýza situace na trhu s BPMS technologiemi …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design and implement ticketing solution with cooperation of technology called Business Process Management System (BPMS), specifically the product IBM BPM. This thesis is divided into several parts. The introduction consists of the explanation of basic concepts in this area and an explanation of BPMN notation with which business processes are modeled. The following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45925
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Jarmila Pavlíčková
- Reader: David Kadleček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Přístupy k transformaci popisu procesů do BPEL
Daniel Císař -
BPEL
Ondřej Černý -
Integrace IBM BPM aplikace s pomocí REST služeb
Ondřej Dvorský -
Interconnection between BPM and BI products
Martin Zikmund -
Improvement of knowledge management processes in EUS IBM
Milena Petrović