Využití rámce ITIL k řízení procesů IT služeb – Jakub Krejcar
Jakub Krejcar
Bachelor's thesis
Využití rámce ITIL k řízení procesů IT služeb
Use of the ITIL framework for IT service management processes
Anotácia:
Tato práce je tematicky zaměřena na ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) a jeho pět základních částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související s danou problematikou, které jsou nutné pro porozumění následujících kapitol. Dále jsou zde popsány jednotlivé části ITIL V3, jejich historie, srovnání verze 3 s předešlou verzí a vztah mezi ostatními pracovními rámci a ITIL …viacAbstract:
This assignment is focused on the theme of ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) and its five basic parts. The basic concepts related to the given problem; which are needed in order to understand the following chapters, are described in the theoretical part. This is followed by the description of individual parts of ITIL V3, their history, comparison to the previous version and relation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedúci: Michal Faina
- Oponent: Jiří Šolc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55007
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Modeling incident and change management processes with MMABP methodology
Omir Nugmanov -
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
Michal Dostál -
Operation Management Objectives in a Service Operation
Aydar Ageev -
Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů
Roman Černovský -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Mapovanie procesu zoznámenia nového zamestnanca Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami.
Laura Ménová