VOLEK, Zdeněk. \textit{Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nvsxoe/.
VOLEK, Zdeněk. <i>Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nvsxoe/.
VOLEK, Zdeněk. Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nvsxoe/.
@misc{Volek2015thesis,
AUTHOR = "Volek, Zdeněk",
TITLE = "Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2024-10-17]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/nvsxoe/",
}
@misc{Volek2015thesis,
AUTHOR = {Volek, Zdeněk},
TITLE = {Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice},
YEAR = {2015},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/nvsxoe/},
URL_DATE = {2024-10-17},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Volek
| jméno = Zdeněk
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Sociální sítě jako marketingový nástroj fotbalových klubů v České republice
| url = https://theses.cz/id/nvsxoe/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-17
| poznámka =
| jazyk =
}}